Вверх

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Модули Joomla для своего сайта я взял здесь, а шаблон нашел вот тут
Школьное время Time schoolШкiльний часTime schoolTime schoolTime school

Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №28 ім. О.С.Пушкіна Херсонської міської ради

Звіт директора

Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28
ім. О.С. Пушкіна Херсонської міської ради

Надточій Тетяни Валеріївни

 

Херсонська загальноосвітня школи І-ІІІ ступенів № 28 ім. О.С. Пушкіна Херсонської міської ради є власністю Херсонської міської ради. Управління та фінансування здійснюється міським управлінням освіти. Будівлю школи здано в експлуатацію у 1896 році та новий корпус у 1972 році.

Структура навчального року – семестрова. Навчальні заняття починаються о 8.30, перед початком 1 уроку о 8.20 проводиться ранкова зарядка. В 5-11-х класах заняття проводяться в режимі спарених уроків.

Відповідно до реформи Нової української школи з 2018-2019 навчального року навчання у 1-3-х, 5-7-х, 11-му класах здійснюється українською мовою.

Школа працює над реалізацією науково-методичної проблеми, яка випливає із загально обласної проблеми.

В освітній діяльності та розвитку навчального закладу педагогічний колектив школи керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону праці», указом президента України «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні», керівних документів Міністерства освіти і науки України, інших чинних законодавчих та нормативних документів, статутом навчального закладу, перспективним та річним планом.

Керівником вжито ряд заходів щодо зміцнення та модернізації освітнього процесу:

1. Виконання навчальних планів і програм відповідно до Держстандартів загальної середньої освіти.

2. Підвищення рівня фахової підготовки педпрацівників.

3. Створення необхідних мотивуючих умов для подальшого розвитку творчої особистості, обдарованої учнівської молоді.

4. Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.

5. Модернізація методичної роботи (cпрямованість на реалізацію нормативних, законодавчих, правових документів, що регламентують діяльність школи).

6. Покращення матеріально-технічної бази школи.

7. Забезпечення комфортних та сучасних умов для навчання у школі, особливо для учнів початкової школи.

8. Створення прозорої системи оцінювання.

9. Створення умов для функціонування групи подовженого для учнів перших класів.

10. Створення вільного від булінгу освітнього середовища.

11. Організація дистанційного навчання під час карантину.

У 2020 році у всіх навчальних закладах України продовжено запровадження навчання згідно правил Нової Української Школи. Концепція НУШ - ідеологія реформи повної загальної середньої освіти - почала діяти у 2018 році. Реформа орієнтована на те, щоб «зробити випускника школи конкурентноздатним у ХХІ столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення, цілісну особистість; інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя». Орієнтуючись на сучасний ринок праці, наш навчальний заклад до своїх пріоритетів відносить уміння оперувати такими технологіями та знаннями, що задовольняють потреби інформаційного суспільства, готують учнів до нових ролей у цьому просторі. Саме тому важливим нині є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а й бути готовим змінюватись та пристосовуватися до нових потреб ринку праці, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, критично мислити, вміти використовувати набуті знання. Педагогічний колектив завжди дотримується вимог сьогодення та ставить перед собою завдання сформувати в учня та педагога вміння вчитись упродовж усього життя.

У діяльності школи забезпечується прозорість, відкритість, демократичність управління. Важливою умовою успішної діяльності школи є чітке, конкретне планування навчально-виховної роботи школи. Воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організації роботи педагогічного та учнівського колективів, раціонального використання часу. Плануємо проведення реальних і оптимальних заходів, які можна провести і які забезпечують рівномірний ритм роботи школи протягом року.

На початок навчального року у закладі функціонує 19 класів, в яких навчається 522 учні. На кінець року – 514 учнів. За підсумками навчального року дві випускниці 11 класу нагороджені золотою медаллю, 16 учнів 4-8-х класів нагороджені похвальними листами.

Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав в цілому достатній рівень навчальних досягнень.

Адміністрація школи значну увагу приділяє якості навчальної діяльності педагогів. Від ефективності організації та управління освітнім процесом у школі залежить і успішність учнів. З 328 учнів 4-11 класів, які підлягали оцінюванню, високий рівень з усіх предметів показали 18 учнів (5,5 %). Загалом якісний показник знань з предметів склав 71,7%.

Усі учні 1 - 9, 11-х класів переведені до наступного класу.

Зведена таблиця успішності учнів за предметами:

 

укр. мова

Укр. літ

Рос. мова

Англ. мова

Нім. мова

Рос. літ.

Історія України

Всесвітня історія

Правознавство

Економіка

Музичне мистецтво

Образотв. мистецтво

Мистецтво

51

70,7

62,4

51,2

59,3

65,9

56,2

59,1

80,4

84,3

100

97,5

92,2

 

 

 

Математика

Алгебра

Геометрія

Природознавство

Біологія

Географія

Фізика

Хімія

Технології

Інформатика

Фізкультура

Захист Вітчизни

Якість знань за навчальний рік

47,2

47,5

54,5

96,7

71,4

71,4

79,0

57,6

73,5

76,7

85,5

100

71,7

У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів. Впровадження новітніх освітніх технологій навчання у системі загальної середньої освіти дозволяє навчати та виховувати обдаровану учнівську молодь, яка бере активну участь у олімпіадах, конкурсах, турнірах, змаганнях. Головною метою роботи з обдарованими дітьми є створення умов для перетворення обдарованої дитини в обдарованого дорослого. Важливий аспект роботи з обдарованою молоддю – підготовка учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін.

Протягом жовтня проведено І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів. У І етапі взяли участь учні 6-11 класів. Загальна кількість учасників становить 349 учні, що складає 146% від загальної кількості учнів 6-11-х класів. Показник активності учнів підвищився порівняно з минулим навчальним роком на 18%. Найвищою була активність участі учнів в олімпіаді з трудового навчання, української мови та літератури, історії, біології. 75 учнів стали переможцями. У зв’язку із запровадженням карантинних обмежень ІІ етап олімпіад було скасовано.

Протягом навчального року учні школи взяли участь в інтелектуальних конкурсах і турнірах:

з/п

Назва конкурсу

Кількість учнів, які взяли участь у конкурсі

Переможці

1

Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс «Колосок» (осінній)

54

1 (золоті)

20 (срібні)

2

Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс «Колосок» (весняний)

36

 

3

Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» (3 березня)

39

17

4

Всеукраїнський конкурс з української мови ім. П. Яцика (І етап)

64

8

5

Всеукраїнський конкурс «#ТГШ207: Таємниця генія Шевченка»

22

І місце - 6

ІІ місце – 4

ІІІ місце - 7

6

Міський конкурс Юних туристів-рятувальників

4

 

7

Міський конкурс Туристи-топографи

4

 

8

Міський конкурс «Пам’ятаємо, перемагаємо» до Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

48

 

9

Всеукраїнський конкурс Italent

1

 

10

Всеукраїнський конкурс «Безпечний Інтернет 2.0»

10

І місце - 4

ІІ місце – 3

ІІІ місце - 1

11

Турнір Юних математиків (міський етап)

5

3 (високий результат)

12

Інтернет-олімпіада «На урок» з математики

15

І місце - 3

ІІ місце – 1

ІІІ місце - 1

13

Інтернет-олімпіада «На урок» з біології

38

І місце - 8

ІІ місце – 1

ІІІ місце - 4

14

Інтернет-олімпіада «На урок» з англійської мови

11

ІІ місце - 2

15

VI Всеукраїнська Інтернет-олімпіада «На Урок» з трудового навчання (дівчата)

95

І місце - 1

ІІ місце – 4

ІІІ місце - 9

16

VI Всеукраїнська Інтернет-олімпіада «На Урок» з трудового навчання (хлопці)

91

І місце - 2

ІІ місце – 3

ІІІ місце - 4

17

Всеукраїнський конкурс «Година Землі»

10

І місце - 4

ІІ місце – 2

ІІІ місце - 3

18

Всеукраїнський конкурс ім. Т.Шевченка(міський етап)

1

 

19

Всеукраїнський конкурс «Захисники України»

19

І місце - 5

ІІ місце – 3

ІІІ місце - 4

 

20

Всеукраїнський конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу»

19

І місце - 2

ІІ місце – 1

ІІІ місце - 2

 

21

Всеукраїнський конкурс «STOP булінг!»

22

І місце - 5

ІІ місце – 1

ІІІ місце - 1

 

22

Міський конкурс «Космічні фантазіі. Образотворче мистецтво»

1

ІІІ місце - 1

23

Всеукраїнський фотоконкурс «Моя Україна» м.Київ

2

І місце - 2

24

Обласний конкурс “Світ дитячих посмішок”

1

ІІІ місце - 1

25

Обласний конкурс-виставка зі стендового моделювання військової техніки

2

І місце - 1

ІІІ місце - 1

26

Міський конкурс з Початкового технічного моделювання

3

ІІ місце - 3

27

Обласна виставка з Початкового технічного моделювання

1

ІІІ місце - 1

28

Обласна виставка Всеукраїнського конкурсу «Наш пошук і творчість тобі, Україно!

5

І місце - 1

ІІ місце – 1

ІІІ місце - 3

29

Міський конкурс «Космічні фантазії»

6

І місце - 1

ІІІ місце - 5

 

30

Обласний конкурс «Знай і люби свій край» 2020

2

І місце - 1

ІІІ місце - 1

31

Обласний конкурс «Знай і люби свій край» 2021

4

І місце - 3

ІІ місце - 1

32

Міський конкурс “Творчість. Фантазія, Мистецтво”

5

І місце - 3

ІІ місце - 2

33

Міський конкурс «Конструювання та моделювання одягу»

2

2 номінації

34

Всеукраїнський радіодиктант національної єдності

124

 

35

Міські заочні змаганнях з морського багатоборства

Команда школи

ІІІ місце

36

Всеукраїнський фотоконкурс «Моя Україна»

7

І місце - 1

37

Міський конкурс образотворчого мистецтва «Барви рідного краю»

5

І місце - 1

ІІ місце - 1

38

Міській виставці-конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва «Творчість. Фантазія. Мистецтво»;

9

І місце - 1

ІІ місце - 1

39

Міський етап конкурсу «Новорічна композиція»

7

ІІІ місце - 1

40

Міський конкурс малюнка «Безпека дорожнього руху»

11

І місце - 1

41

Міський конкурс «Охорона праці очима дітей»

16

І місце - 1

42

Всеукраїнський фотоконкурс «Моя Україна»

5

І місце - 1

43

Обласна виставка-конкурс з початкового технічного моделювання за розділом «Найпростіші автомоделі»

3

ІІ місце - 1

44

Міська акція «Допоможемо зимуючим птахам»

4

ІІ місце - 1

 

 

Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно із ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», закону України № 2442– VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти. Структура освіти на кожному рівні й навчальні плани побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності з предметів і самостійності учня у виборі власної траєкторії в освітньому процесі. На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, здійснюється теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального здоров'я. Успішність проходження кожного рівня й виконання його освітніх завдань гарантується школою тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального процесу. Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі форми і методи навчання. Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання, профільного навчання за суспільно-гуманітарним напрямом.

Система освіти в школі складається з трьох освітніх рівнів : початкова школа – 4 роки; основна - 5 років; старша – 2 роки. У школі 37 педагогічних працівників.

У 2020/2021 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Педагогічний колектив школи стабільний, плинність кадрів є, але вона не є суттєвою та не впливає на якість навчально-виховного процесу. Навантаження педагогів розподіляється відповідно до фахової освіти педпрацівників. Час висуває нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп'ютером, оргтехнікою.

У період карантину вчителі школи без особливих труднощів перейшли на дистанційну форму викладання навчального матеріалу із запровадженням сучасних технологій. Навчання учнів було організоване з використанням технологій дистанційного навчання та проводилося з використанням веб-сервісів Google Classroom та Zoom, веб- додатку Viber, згідно діючого в закладі розкладу, домашні завдання щоденно перевірялися вчителями. Усі навчальни плани були виконані, навчальний матеріал викладено. У кінці навчального року проведене підсумкове оцінювання, відповідно до рекомендацій МОН України. Увесь педагогічний колектив тримав постійний зв'язок з учнями та їх батьками. Корисна та змістовна робота колективу школи була на достойному рівні.

Методична робота – цілісна система заходів, які прискорюють формування педагогічного досвіду та спрямовані на всебічне підвищення професійної майстерності педагогів та збагачення і розвиток творчого потенціалу колективу, на досягнення високих результатів навчання і виховання. На сучасному етапі розвитку освіти організація методичної роботи має постійно творчо доповнюватися та збагачуватися, враховуючи вимоги держави і суспільства.

Зміст методичної роботи був відображений у розділах плану роботи школи, у планах роботи навчально-методичної ради, шкільних методичних обʼєднань.

З метою подальшого вдосконалення методичної роботи на початку навчального року було видано наказ «Про організацію та структуру методичної роботи з педагогічними кадрами у 2020/2021 н.р.». На виконання завдань, передбачених у планах, було створено графік проведення атестації педагогічних кадрів, наказ про роботу з обдарованими учнями, складені плани методичних об’єднань, план роботи з наступності між початковою ланкою і дошкільним закладом, ради наставників.

Протягом 2020/2021 навчального року робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання науково-методичної проблеми «Від якісної зміни «образу школи» – до якісної освіти». Методична робота була спрямована на реалізацію обласної та міської науково-методичної проблеми «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».

Методична робота була організована за такими напрямками: організація контрольно-діагностичної діяльності; комплексне науково-методичне забезпечення освітнього процессу; підвищення педагогічної культури педагогів; стимулювання процесу створення й впровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання, забезпечення перевірки їх ефективності; створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності.

Протягом 2020/2021 навчального року на засіданнях навчально-методичної ради школи опрацьовувалися такі питання: обговорення та затвердження плану роботи навчально-методичної ради школи та основні напрямки методичної роботи на 2020/2021 н.р.; огляд програмно-методичного забезпечення; визначення проблем, над якими будуть працювати вчителі предметних методичних обʼєднань; впровадження сучасних освітніх технологій в освітньому процесі; участь педагогів у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»; про підготовку та участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін; вивчення стану викладання базових предметів та проведення аналізу навчальних досягнень учнів; аналіз стану відвідування та взаємовідвідування уроків; аналіз стану викладання предметів відповідно до графіка; вивчення нормативних документів щодо організованого закінчення 2020/2021 навчального року; про підсумки атестації педагогічних працівників; стан виконання навчальних програм; підсумки роботи з обдарованими дітьми.

На кінець навчального року проведено аналіз якісного складу педагогічних працівників.

Навчальний рік

Вища категорія

І категорія

ІІ категорія

Спеціаліст/ бакалавр

Вчитель-методист

Старший вчитель

2020/2021

17

9

6

6

6

9

 

Цього року було проведено атестацію педагогічних працівників школи та за результатами було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» 2 працівникам, «спеціаліст другої категорії» 3 педпрацівникам, 1 вчителю присвоєно педагогічне звання «учитель-методист».

Постійно проводиться робота із створення умов для варіативності навчання та вживаються заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес, передових форм й методів організації освітнього процесу. Учителі постійно підвищують свій науковий, професійний та методичний рівні. Активізувалося впровадження в роботу інформаційних технологій.

У школі відпрацьована певна система заходів, що сприяють формуванню і розвитку обдарованості дитини у різних сферах, серед яких можна виділити 4 основні напрямки: формування й розвиток інтелектуальної та академічної обдарованості; формування й розвиток творчої, художньо-музичної, образотворчої та сценічної обдарованості; формування й розвиток соціально-лідерської обдарованості; формування й розвиток психомоторних і спортивних здібностей. Робота над методичною темою школи має на меті підтримати діяльність кожного вчителя та сприяти підвищенню рівня індивідуальної роботи вчителя. Тому головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який би сприяв пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій.

Головною метою є забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання і виховання, які ґрунтуються на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами, на інтересах людини, родини, суспільства та держави. Реалізація інваріантної частини Робочого навчального плану школи здійснювалась за відповідними Державними програмами із загальнонавчальних дисциплін базової середньої освіти та за підручниками, рекомендованими МОН України. Особливістю навчально-методичного забезпечення є урахування принципу диференціації та особистісно-зорієнтованого навчання. Для більш якісної організації освітнього процесу у початковій, середній та старшій школах організовано наставництво молодих вчителів більш досвідченими вчителями відповідних методичних об'єднань. Про свої досягнення в педагогічній діяльності та про свій педагогічний досвід вони звітують на засіданнях педагогічної ради школи.

Систематично проводилися засідання предметних методичних обʼєднань, під час яких обговорювалися питання організації та проведення контрольних зрізів знань, семінарів, підготовки до участі у всіх етапах предметних олімпіад та конкурсах захисту науково-дослідницьких робіт МАН, педагогічних читань тощо. Аналіз роботи засвідчує, що в процесі діяльності методичних об’єднань було досягнуто поставленої на початку навчального року мети, а саме: роботу методичних об’єднань було спрямовано на виявлення творчого потенціалу, підвищення методичної грамотності, фахової майстерності кожного вчителя. Рівень педагогічної майстерності постійно підвищується. У цьому певну роль відіграє система методичної роботи, яка сконцентрована навколо науково-методичної проблеми. Протягом року вчителі теоретично і практично працювали над сучасними педагогічними технологіями, інтерактивними методами навчання й виховання учнів. Разом із заступником директора школи працювали над демократизацією внутрішньошкільного управління: визначили пріоритетні компоненти якості освіти у школі; розробили критерії та показники якості освіти на рівні школи; розробили і адаптували модель діяльності педагога; провели аналіз змісту освіти, виділили позитивні й негативні аспекти; провели оцінювання результативності освітнього процесу.

Педагогічний колектив школи – унікальне поєднання молодості, досвіду, мудрості. Керівництво персоналом здійснюється за допомогою методів: адміністративних (вони діють через правові норми, акти, інструкції, накази, розпорядження), які забезпечують стабільне юридичне середовище для діяльності школи, гарантування прав і свобод підлеглих; економічних, які забезпечують матеріальне стимулювання колективу; соціально-психологічних, які впливають на персонал через створення в колективі сприятливого психологічного клімату й творчої атмосфери. Щороку педагогічні працівники (за затвердженим графіком) проходять навчання на курсах підвищення кваліфікації. Адміністрація відзначила високий рівень оформлення атестаційних матеріалів учителями, які атестувались. Вони підготували комп’ютерні презентації досвіду роботи та представили їх на засіданні педагогічної ради. Ми пишаємося високим кваліфікаційним рівнем вчителів школи. Цього року вчитель української мови Подвиженко Надія Юріївна стала лауреатом міського етапу конкурсу «Учитель року». Вчитель початкової школи Риженко Ольга Геннадіївна стала номінантом міського конкурсу для молодих педагогів «Professional fest».

Демократизація внутрішкільного контролю дає змогу залучати вчителів, учнів, батьків до здійснення всіх необхідних заходів для підвищення якості навчання й виховання відповідно до потреб держави і суспільства. Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно-зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, національного й морального виховання учнів. З метою обміну досвідом протягом року були проведені відкриті уроки для вчителів школи. Вчителем історії Камардіною Ю.І. проведено два семінари для вчителів міста, вчитель початкової школи Баранюк А.В. поділилася з колегами міста досвідом проходження сертифікації.

Організація підвищення якості навчального процесу здійснюється за такими напрямками: контроль за станом навчального процесу; моніторинг якості знань, навчальних досягнень учнів; контроль за станом планувальної та облікової документації; організація контролю за виконанням законодавчих актів, наказів і розпоряджень Міністерства освіти і науки України, місцевих органів влади, пропозицій, перевірок, рішень педагогічної ради, власних наказів і розпоряджень; запровадження різних форм контролю з метою підвищення його ефективності, впливу на рівень і результати навчально-виховного процесу; перевірка і затвердження планів навчальної роботи вчителів; аналіз виконання навчальних планів і програм.

Пріоритетними напрямками діяльності закладу освіти щодо впровадження нових освітніх технологій були: упровадження інформаційних та комунікаційних мультимедійних технологій у навчально-виховний процес; формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб; удосконалення інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; оптимізація освітнього менеджменту на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності; використання інформаційних технологій для розвитку дистанційного навчання. У своїй діяльності комп’ютер використовують адміністрація та всі педагогічні працівники. Реалізується повний комплекс задач. Кваліфікація користувачів задовільна. Діловодство ведеться українською мовою із застосуванням технології електронної підготовки, друку та збереження документів. Працює електронна пошта. Форми статистичної звітності підготовлені програмними засобами. Що стосується безпосередньо навчально-виховного процесу, то комп’ютеризація та інформатизація закладу на сьогодні задовольняє потреби НВП. У школі функціонує два комп’ютерні класи, є мультимедійне обладнання, майже всі кабінети школи підключено до Всесвітньої мережі Інтернет.

Управлінська діяльність Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників освітнього процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу, забезпечує планомірний розвиток школи та дозволяє підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом освітнього процесу і, в першу чергу, таких традиційних, як вивчення викладання стану предметів, виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, тощо. Аналіз результатів внутрішкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Окрім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів, проводиться щоденний моніторинг відвідування учнями занять. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються з урахуванням думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Питання обговорюються й знаходяться різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Можливо, саме завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, позитивна оцінка особистого внеску кожного; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим колеги мають більше самостійності, яка відповідає кваліфікації і характеру роботи кожного педагога, створюються необхідні умови для самореалізації.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Контроль - це важлива складова та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість показників розвитку закладу освіти, його освітнього процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати та знаходити невикористані резерви. Важливими функціональними обов’язками в управлінні навчальним закладом вважаю: організацію заходів щодо початку і закінчення навчального року; комплектацію класів, призначення класних керівників, керівників гуртків, завідуючих кабінетами; розподіл педагогічного навантаження; складання розкладів уроків, гурткових занять, графіків навчальних екскурсій, організацію планування навчально-виховної роботи школи; використання методів навчання, які активізують пізнавальну діяльність учнів; організацію і проведення ДПА; позаурочну робота з навчальних дисциплін; роботу предметних гуртків, олімпіад, організацію екскурсій; проведення додаткових занять, консультацій; запровадження комп’ютеризації навчання. методичну роботу; загальношкільні та індивідуальні форми роботи з педагогічними кадрами; створення творчих груп, упровадження в практику роботи досягнень психолого-педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.

         Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив закладу освіти орієнтується на відповідну нормативно-правову базу, а саме: закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р), Стратегію національно-патріотичного виховання (затверджено Указом Президента України від 18 травня 2019 року № 286/2019), Конвенцію про права дитини, Декларацію прав дитини, Основні орієнтири виховання учнів 1-9, 11 класів та нормативно-правові акти, документи Міністерства освіти і науки України,  Управління освіти Херсонської міської ради.

         На початок 2020-2021 навчального року було розроблено та затверджено план виховної роботи закладу освіти загалом та плани виховної роботи класних керівників 1-9, 11 класів. Ці плани охоплюють усі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають в себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси.

         Виховний процес у закладі освіти протягом 2020-2021 навчального року був спрямований на реалізацію виховної теми школи «Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня» за основними орієнтирами виховання учнів 1-9, 11 класів:

- ціннісне ставлення особистості до себе;

- ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей;

- ціннісне ставлення особистості до праці;

- ціннісне ставлення особистості до природи; 

 - ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва; 

- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Реалізуючи тему виховної роботи, педагоги школи використовували різноманітні форми та методи. Пріоритетними напрямками виховної роботи у 2020-2021 навчальному році визначено:

- формування в учнів особистих рис громадян України, національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю, свого народу, шанобливе ставлення до його культури, повагу, толерантне ставлення до культури всіх національностей, які проживають в Україні;

- виховання духовної культури особистості;

- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки; реалізація регіональних програм в галузі освіти;

- формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;

- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;

- збагачення народних традицій, звичаїв;

- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;

- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;

- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;

- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;

- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності;

- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;

- підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;

- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;

- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;

- організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів.

      Зміст виховної діяльності в школі забезпечував виконання завдань, визначених в Основних орієнтирах організації виховної роботи та оптимальне поєднання індивідуальної, групової, масової форм роботи.

      Робота з громадянського та морально-етичного виховання була спрямована на формування особистості, яка здатна уникати конфліктів, більше уваги приділялось вихованню в дітей толерантності, внутрішньої потреби в загальнолюдських цінностях, свідомого дотримання учнями встановлених правил, вимог, норм, прийнятних у суспільстві, виховання такту, чемності, громадянської відповідальності, самодисципліни та організованості.

Морально-правове виховання учнів школи також реалізовувалося через проведення тижня правової освіти у жовтні 2020 року, Всеукраїнського тижня права у грудні 2020 року, тижнів боротьби з наркоманією, алкоголізмом, тютюнопалінням, тижня історії та правознавства, конкурсу плакатів та малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин:

-         «Права дитини» (1-4 класи),

-         «Особливості відповідальності неповнолітніх» (5-6 класи),

-         «Проти насилля в сім’ї» (7-8 класи),

-         «Стосунки між однокласниками в учнівському колективі» (9 класи).

         Протягом навчального року неодноразово відбувалися зустрічі зі шкільними офіцерами  поліції, які проводили  профілактичні бесіду з учнями, схильними до правопорушень, щодо умов настання адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх, попередження конфліктів, надання правової допомоги.

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

Дітей, які б перебували на внутрішкільному обліку, у школі немає

Важливе місце у системі профілактики правопорушень серед учнів відводиться роботі з батьками. В школі надаються консультації батькам з питань виховання, навчання, профілактики правопорушень. Класні керівники проводять роботу з батьками і дітьми щодо оздоровлення сімейних відносин.

Національно-патріотичний напрямок виховної роботи у 2020-2021 навчального року знайшов відображення в проведенні заходів, присвячених знаменним датам та державним святам, тематичних виховних годинах, уроків пам’яті,  упорядкуванні пам’ятників загиблих захисників Вітчизни, переглядах відеофільмів, краєзнавчо-пошукових іграх,  волонтерської роботи, конкурсах малюнків, відвідуванні краєзнавчого музею. До Дня Захистника Вітчизни було проведено ряд заходів:

Національно-патріотичне виховання є складовою виховного процесу учнів, головною метою якого є набуття молодими громадянами готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина України.

З нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи у школі пройшли заходи під гаслом «Вільні творять майбутнє», на яких діти мали змогу переглянути відеоролики, презентації, декламували вірші про Україну.

Пам`ять – нескінченна книга, у якій записано і життя людини, і життя країни. На знак вшанування пам’яті невинних жертв Голодомору в Україні в школі проведено захід «Минуле стукає в наші серця».

У школі з метою вивчення традицій та звичаїв українського народу працює краєзнавчий гурток. Вивчаючи історичне минуле свого краю, учні відвідують краєзнавчий та художній музеї, організовують екскурсії для однолітків  рідним містом.

Одним з напрямів роботи школи було створення освітнього середовища для розвитку здорової дитини, формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров'я, оволодіння  навичками безпечного життя і здорової поведінки. Саме тому головним завданням учителів,батьків є формування позитивного ставлення учнів до занять фізичної культури та підвищення рівня їх рухової активності.

Протягом   2020-2021 навчального року учні брали участь у змаганнях, які проходили в закладі.

Робота у системі превентивного виховання у школі здійснюється з початку навчального року: у вересні-жовтні складено соціальний паспорт школи, проведено моніторинг зайнятості учнів у позаурочний час (майже 70% школярів нашої школи охоплені роботою в гуртках, секціях та інших закладах), проведено анкетування учнів щодо їх схильності  до шкідливих звичок; психологічною службою проводиться індивідуальна та групова, робота з дітьми девіантної поведінки, вивчаються емоційні стани першокласників під час уроку, міжособистісні відносини у класних колективах.

Під час проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» в школі було організовано та проведено: урок ґендерної грамотності «Ми різні, але ми рівні»; класні години: «Добре і погане у вчинках хлопчиків і дівчаток», «Протидія експлуатації дитячої праці в Україні»; «Як не стати жертвою насильства»; «Право на втілення добра і справедливості», протидії булінгу: міфи і факти, брейн-ринг «Юні правознавці»,  оформлено бібліотечну виставку «Правові проблеми, які нас турбують», години спілкування: «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»; «Правопорушення та юридична  відповідальність»;«Нехай панують на землі добро і справедливість».

Постійно проводяться заходи, направлені на профілактику тютюнопаління, вживання алкоголю, наркоманії: акція проти тютюнопаління «Зроби свій вибір»; акція «За життя без наркотиків»; організовано тематичні виставки літератури з профілактики тютюнопаління, наркоманії, вживання алкоголю та ствердження здорового способу життя.

З метою підвищення ефективності роботи педагогічного колективу з питань правової освіти і превентивного виховання, пошуку новітніх технологій та методик виховання проведено: Місячник правових знань; Тиждень права; День толерантності; заходи до Європейського дня захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства; Міжнародний день прав людини.

Протягом року робота з профілактики усіх видів дитячого травматизму знайшла своє відображення у проведенні таких виховних заходів, як проведення місячника „Увага! Діти на дорозі!", тижня безпеки життєдіяльності, днів безпеки життєдіяльності напередодні канікул..

  У рамках  місячника «Увага! Діти  на дорозі!» був Єдиний урок з правил дорожнього руху. Під час проведення уроку учням нагадали про основні правила безпечного руху транспорту та пасажирів з використанням наочного стенду «Твій друг – безпечний рух!», розповіли про небезпечні ситуації, які виникають на дорогах  за участю школярів, по класах класними керівниками проведено профілактичні бесіди з метою попередження нещасних випадків на дорогах та інструктажі з правил дорожнього руху;було оголошено конкурс малюнків «Мій безпечний маршрут від дому до школи»,«Діти. Дорога. Безпека». По завершенню конкурсу, організовано виставку дитячих малюнків з безпеки дорожнього руху.

         Екологічний напрямок складає основу випереджаючої освіти.  Принцип цілісності виховання розглядається нами як системний педагогічний процес,

спрямований на гармонійний та всебічний розвиток особистості, формування в неї цілісної картини світу та передбачає наступність у реалізації напрямів та етапів виховної роботи на різних освітніх рівнях. Вчителі розуміють важливість і необхідність екологічного виховання, тому в позакласній роботі намагаються формувати бережливе ставлення учнів до природного середовища. Розуміння того, що екологічне виховання має бути в системі, спонукало учнів до участі в шкільному проекті «Природний ландшафт – запорука здорової особистості учня в контексті ідей випереджаючої освіти» (під керівництвом учителя біології Жулай Г.В.).

З метою формування в учнів поняття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження, залучення школярів на захист оточуючого середовища, знань про сучасні проблеми екології з учнями проведено:годиниспілкування на тему: «Чи збереже людина природу?»; «Жити у злагоді з природою»; конкурс природоохоронного малюнка; ділова гра «Природа - наша мати, треба її оберігати»;трудові екологічні десанти з покращання та благоустрою прилеглої до школи території; вікторина «Природа в прислів’ях, загадках, приказках та віршах».

Традиційними для нашої школи стали акції «За чисте довкілля» та «Школа – мій рідний дім», екологічні акції «Птах року», «День зустрічі птахів». Залучаючи учнів до таких заходів, учитель формує у учнів почуття  відповідальності за навколишнє середовище як національну і загальнолюдську цінність, виховує любов до природи.      

Протягом 2020-2021 н.р. проводилася  низка заходів щодо роз’яснювальної роботи серед учнів  стосовно проблем оточуючого середовища. Для учнів  1- 4 класів було проведено еко-подорож  під гаслом «Ми любимо  природу!». Старшокласники долучилися до збору сміття, роздали  саморобні  листи-звернення до учнів початкової ланки з корисною інформацією про те, як бути раціональними та дбайливими господарями планети.

Виховання здійснюється із залученням батьків. Так, в  рамках Всеукраїнської акції «День зустрічі птахів» учні 1-4 класів з допомогою батьків виготовляють шпаківні для їх гніздувань навесні та активно беруть участь в святі  зустрічі птахів.

Під час проведення позакласних заходів вчителі сконцентровують увагу

дітей на екологічних проблемах, створюють умови для виховання громадської позиції до проблем охорони навколишнього середовища.

Поводиться робота з учнями відносно ефективного використання ресурсів, вони з великим задоволенням виготовляють еко-листівки, створюючи красиве і корисне з речей, що втратили своє призначення.  Також  діти залучаються до збору макулатури з метою вторинного використання. Під час проведення таких форм роботи у школярів формуються поняття та уявлення про довкілля, відчуття особистої причетності до збереження природних багатств, екологічної культури. 

Учні нашої школи протягом року продовжили співпрацювати з комунальним закладом «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» та неодноразово приймали участь у благодійній акції «Нагодуй тварину».

Протягом навчального року родинно-сімейне виховання здійснювалося через систему заходів, спрямованих на виховання поваги до родини, турботливого ставлення  до рідних, близьких, прищеплення традиційних сімейних цінностей.

Враховуючи карантинні заходи, використовуючи соціальні мережі,  за участю учнів було проведено конкурс малюнків «76-ій річниці Перемоги і Другій світовій війні присвячується»; читання поезії на патріотичну тему, присвячену пам’яті всім захисникам рідної землі від ворога під гаслом «Пам’ятаємо. Перемагаємо».

До пам’ятних та знаменних дат класні керівники, педагог-організатор та учнівське самоврядування проводили заходи, свята, бесіди, спортивні змагання, рейди по відвідуванню школи учнями, зовнішньому вигляду учнів;  інформаційні години, трудові десанти, конкурси малюнків, плакатів, стіннівок. 

Продовжує свою роботу шкільний волонтерський загін, керівником якого є педагог-організатор Дончак О.Л.  Волонтерський загін став

ініціатором проведення благодійної акції «Яблучко». Учні та вчителі зібрали для літніх людей ХОСПІСу яблука та постільну білизну. 

         Організація дитячого самоврядування в школі планується відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу.

         На засіданні шкільного учнівського самоврядування у вересні 2020 року був оновлений склад Учнівської Ради,  головою стала  учениця 11-А класу Бондаренко Анастасія,.

         Організація учнівського самоврядування починається з класного колективу. У кожному класі обрані староста та його заступник. Відповідальні справи щодо керівництва життям класу доручаються активу, а потім залучається весь класний колектив. У Раді (класі) діють шість комісій.

         Діяльність учнівського самоврядування  здійснюється за чітко складеними планами засідань Учнівської Ради та кожної комісії. 

         Учнівське самоврядування в 2020-2021 н.р. спрацювало на достатньо дієвому рівні, були досягнення, та є і недоліки. Найголовніше завдання на наступний навчальний рік полягає в тому, щоб робота Учнівської Ради була направлена на  розвиток більшої ініціативності зі сторони учнів. Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі, самоствердитись і самореалізуватись.

      У 2020-2021 н. р. успішно працював шкільний сайт.  Активісти самоврядування на чолі з  учителем інформатики систематично висвітлювали усі проведені у школі заходи на сайті.

Школа протягом року активно співпрацювала з різними  організаціями міста: центром зайнятості (проведення Днів відкритих дверей, тренінгів, екскурсій), пожежною частиною, радою ветеранів Суворовського району (проведення операції «Яблучко» для хворих ХОСПІСу) службами у справах неповнолітніх та кримінальною поліцією у справах дітей Суворовського району (занять з вивчення правил дорожнього руху), Херсонським міжшкільним навчально-виробничим комбінатом Херсонської міської ради(проведення екскурсій, майстер-класів), палацом Дитячої та юнацької творчості, обласною дитячою бібліотекою ( проведення екскурсій, майстер-класів), товариством Червоного Хреста, міською соціально-психологічною службою, Центром безоплатної правової допомоги.

    З учнями школи протягом року зустрічались представники правоохоронних органів, які проводили профілактичні бесіди та тренінгові заняття.

Створити сприятливі умови для творчої співпраці учнів  і вчителів, розвивати творчий потенціал дітей  через проведення  цікавих заходів, виховувати в учнів активну життєву позицію, розвивати лідерські якості – ось мета роботи гуртків.

Заняття гуртка - це співтворчість вчителя й учня, діяльність яких ґрунтується на взаємодії й діалозі, що забезпечує найбільшу сприйнятливість і відкритість до впливу один на одного.

Працюючи з учнями в позаурочний час, керівники гуртків  використовують  різні способи і методи стимулювання творчої активності: створення сприятливої атмосфери спілкування; забезпечення привабливого творчого характеру діяльності; чітке визначення мети і кінцевих результатів роботи, способів її оцінювання; спонукання до генерування оригінальних ідей; залучення учнів у процес планування мети і поточних завдань творчого об'єднання; повага, довіра, визнання й подяка за досягнуті результати.

Заняття в гуртках допомагають дітям розумно й цікаво проводити свій вільний час, пробуджує допитливість, любов до знань.   

У 2020-2021 навчальному році в школі працювали наступні гуртки:
-
танцювальний гурток «Натхнення»,

-гурток «Школа безпеки»,

-військово-патріотичний гурток,

-гурток «Правознавець»,

-краєзнавчий гурток

- гуртки «Джаз Бенд», «Колібрі» та вокальний,

-спортивні секції ( художня гімнастика, футбол),

-гурток початкового технічного моделювання,

-екологічний гурток,

-гурток «Вирішення конфліктів»,

-гурток «Чарівні фарби».

         Більшість гуртків працює багато років, гурток «Вирішення конфліктів» – перший рік. Це залежить від бажань і потреб учнів. На заняттях гуртка ПТМ діти вчаться не тільки виготовлювати щось своїми руками, а й знайомляться з історією виникнення того чи іншого виробу, з роботами народних майстрів, з різними техніками виконання. Такий підхід дає змогу розвивати в дитині творче мислення, фантазію.

На  заняттях військово-патріотичного гуртка здійснюється  формування морально-вольових якостей громадянина; підготовка учнів до праці, захисту Батьківщини.

Вчитель Торопов  В.А. проводить заняття гуртків «Джаз Бенд», «Колібрі» та вокального. На заняттях він намагається сприяти розвитку гармонійного чуття, розвивати творчі здібності учнів, виховувати їхній художній смак. Спів передбачає комплексний підхід до розучування і виконання музичного матеріалу.

Вихованці танцювального гуртка «Натхнення» стали неодноразовими переможцями міського конкурсу з хореографії «Таврійський барвограй». (ІІІ місце).

Вихованці гуртка початкового технічного моделювання стали переможцями обласного конкурсу-виставці зі стендового моделювання військової техніки .

На заняттях керівники гуртків намагаються кожному гуртківцю дати можливість розкрити свої природні задатки, знайти справу до душі, що стане джерелом творчості і радості.

     Знання, отримані  гуртківцями на заняттях допомагають їм зорієнтуватись у світі сучасної техніки, а головне – діти мають можливість розвивати власну творчу активність, самостійність і цілеспрямованість.

         Організація соціального захисту дітей пільгового контингенту: актуальним є питання соціального захисту дитини.

         Класні керівники 1-9,11 класів на початку вересня складають Соціальний паспорт класу, у якому зазначені категорії дітей, які потребують посиленої уваги.

Протягом року здійснено:

     Виявлення дітей пільгового контингенту.

     Створення соціального паспорту дітей пільгового контингенту.

     Залучення до гурткової роботи дітей пільгового контингенту.

     Організація безкоштовного харчування дітей пільгового контингенту:

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- дітей із малозабезпечених сімей;

     Організація консультаційної  допомоги батькам пільгового контингенту.

     Залучення учнів пільгового контингенту до роботи в органах самоврядування.

     Участь дітей пільгових категорій у новорічних та різдвяних святах.

     Організовано безкоштовне харчування для дітей пільгового контингенту.

Висвітлення інформації про роботу школи серед громадськості

 

Інформація, яка розміщена на власному сайті

Інформація, яка розміщена на сайті УО

Кількість,тематика здійснених виступів на телебачення та радіо

Зйомок шкільних заходів

29

4

-

9

 

Матеріально-технічна база школи та дотримання всіх санітарно-епідемічних норм, особливо протягом 2019, 2020, 2021 років, у зв’язку з пандемією, мають особливе значення для створення інтелектуально-мативованого освітнього простору здобувачів освіти.

У 2020-2021 навчальному році матеріально-технічна база школи поповнилася за рахунок бюджету :

Назва

Кількість

Вартість (грн.)

  1.  

Автоматична пожежна сигналізація

1

13704,37

  1.  

Учнівський комплект стіл  + стілець

59

46425,60

  1.  

Шафи  2,3-секційнІ

4

14150,40

  1.  

Ноутбук Impression

2

20866,32

  1.  

Стілець чорний

2

954,96

  1.  

Дидактичні та демонстраційні матеріали

 

50717,03

  1.  

Мікроскопи

5

16485,85

  1.  

Ігри  для використання на уроках фізичної культури (пентан, флорбол)

2

8600,00

  1.  

М’яч футбольний

2

640,00

  1.  

Пірометр

2

3800,00

  1.  

Дезінфекуючі засоби та захисні (щитки, маски, АХД-200, Блю Лайн Ефект, Дезаріус хлор, Трибель спрей, Дезаріус)

439

73220,00

  1.  

Мило рідке Clime 5 л

31

1860,00

  1.  

ЗАГАЛЬНА СУМА:

 

251424,59

 

         Матеріали подаровані батьками та обліковані центральною бухгалтерією управління  освіти Херсонської міської ради
у період 01.06.2020 року – 01.06.2021 року

Товари

Акт

від

Вартість (грн.)

 1.        

Шафа для одягу

15.09.2020

7500,00

 2.        

Ноутбук HP

15/04/2021

15000,00

 3.        

 

 

 

 

Засоби необхідні для підтримання санітарно-гігієнічних норм.

Матеріали для здійснення поточних ремонтів у приміщенні школи протягом навчального року та у період літніх канікул.

24.07.2020

8370,00

13.08.2020

7382,10

01.09.2020

3173,25

19.10.2020

789,00

02.11.2020

2625,00

11.11.2020

2275,40

18.11.2020

2950,00

01.02.2021

1403,00

10.02.2021

5848,00

01.04.2021

3830,00

15.04.2021

392,50

 

 

 

ЗАГАЛЬНА СУМА:

 

 63430,25

 

Головні завдання школи: подальша реалізація Державних стандартів загальної освіти; створення умов для поліпшення якості освітніх послуг, особистісної реалізації змісту освіти, індивідуалізації навчання, забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом залучення найкращого педагогічного досвіду, розвитку й оптимального використання матеріально-технічної бази школи, якісної організації профільного навчання, ефективної співпраці з вищими навчальними закладами; забезпечення умов якісної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання; забезпечення стовідсоткового оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями всіма педагогами відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти; формування освітнього простору та позитивного іміджу школи; створення «ситуації успіху» для кожного учня; створення здоров’язбережувального середовища шляхом упровадження здоров’язбережувальних технологій навчання й виховання, дотримання санітарно-гігієнічного режиму, упровадження ефективних методів впливу з метою формування в учнів та їхніх батьків цінності здоров’я, створення умов для запобігання шкідливим звичкам, дитячій бездоглядності, підлітковій злочинності; участь у формуванні соціального замовлення на освіту, виходячи з інтересів району та спеціалізації школи; виявлення обдарованих учнів, створення умов для розвитку здібностей школярів, залучення їх до світових освітніх стандартів; формування конкурентоспроможного випускника школи в умовах глобалізації освітнього простору; формування у кожного учня потреби до саморозвитку та самовдосконалення; виховання почуття глибокого патріотизму, взаємоповаги, добра та справедливості; зміцнення матеріально-технічної бази школи. Школа планує здійснювати комплексний підхід до реалізації програми фізичного і психічного здоров`я учнів, враховує адаптаційні процеси на всіх ступенях навчання, прагне успішно вирішувати питання формування загальної культури особистості, адаптації учнів до життя в суспільстві. Для реалізації головних пріоритетів, мети та завдань школи необхідне інформативне забезпечення, учительський потенціал, підтриманий відповідною матеріально-технічною базою.

 

Copyright © 2021 школа 28 Херсон Rights Reserved.